Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

It 's a strange Paradise


 Γαμημένο ημερολόγιο
 Σκοτάδι.Σκοτάδι παντού.Φοβιστικό ρε γαμώτο.2012 και εντάξει...φοβάμαι το αύριο.Δε μ αρέσει το αύριο.Σκέψεις μαλακισμένες.Συσπείρωση ενάντια σε τι;Φασισμός εκ δεξιών κι εξ ευωνύμων...Γάμησέ μας.
 Κάμποσες χιλιάδες χρόνια για να φτάσουμε στο σημείο μηδέν.Κι εκεί λες,τώρα η ποτέ!Και καταλήγεις στο ποτέ!
 Έλα αγόρι μου τι έπαθες;Μην απογοητεύεσαι.Άναψε ένα και χαλάρωσε.Είδες τι καλά που είναι;Θα το τρελάνουμε τον ήλιο ρε.Θα τα γαμήσουμε όλα.Δε ξέρω πως,αλλά θα τα γαμήσουμε.Μη κοιτάς που μας πήραν φαλάγγι.Το χουμε σου λέω.Είμαστε πολλοί.Θυμάσαι τι έλεγε ο Χόντζα στους Αλβανούς;«Εμείς και οι Κινέζοι»,έλεγε «είμαστε δυο δισεκατομμύρια» έλεγε.

 Εδώ και κάμποσο καιρό παρατηρώ τη μεταστροφή που συντελείται inside of me.Γίνομαι ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ.Βαρέθηκα να πνίγω καμιά 10αριά φορές σε καθημερινή βάση ατάκες τύπου «θα σας γαμήσει ο Μιχαλολιάκος»,«Γουστάρω να πέσει ξύλο στη Βουλή»,«Ράους»,«γαμώ τη γυφτιά σου»,«Αλλάχ Αλλάχ φέρε μας πιλάφ' γαμώ το Πακιστάν»,«Πατρίς Θρησκεία...» ΣΑΣ ΓΑΜΩ ΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ καργιολάκια.
 Διαπιστώνω (ναι καλά που ζούσες μέχρι τώρα;) πως οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη από έναν Αρχηγό.Από κάποιον που θα πράξει γι αυτούς.Κάποιον που να χει τ αρχίδια να δείρει το βουλευτή που εκείνος ψήφιζε τόσα χρόνια.Το βουλευτή που του κανε το ρουσφέτι.Το βουλευτή και το κόμμα για το οποίο έπαιζε μπουνίδια στο καφενείο του χωριού κάθε πριν τις εκλογές.Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ μπλα μπλα...Ζήτω η Νέα Δημοκρατία...Να του σπάσει τα μούτρα,αλλά όχι αυτός,Ο ΑΡΧΗΓΟΣ του.Η αξία που την έχει τόσο πολλή ανάγκη...

 Ε,εγώ ΔΕΝ την έχω.Έχω καυλί για να κάνω σεξ με τη γυναίκα μου.Δε περιμένω να το κάνει κανας άλλος για να χειροκροτήσω και να το φχαριστηθώ.Τελικά νομίζω πως είναι εξαιρετικά μάταιο να προσπαθείς και να παλεύεις για οτιδήποτε άλλο πέρα απ τον εαυτό σου.Γίνε ιδιώτης,ας σε λένε βλάκα.Κοίτα τη πάρτι σου και μη δίνεις δεκάρα για κανέναν άνθρωπο.ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ.Ούτε να του δείξεις το δρόμο θέλει.Δεν έχει νόημα η ζωή του αν κουλάρει.Αν δε του φταίει ένας μετανάστης,ένας γύφτος,μια πουτάνα,ένας γκει,ένα πρεζάκι.Τι να τη κάνει τη ζωή του χωρίς αυτούς;Μετά θα πρέπει να αγαπήσει.κι είναι ότι πιο δύσκολο τελικά,λίγη αγάπη...

 Σ αυτό το σημείο θα άρχιζα μια αυτοκριτική,για το αν εγώ είμαι καλύτερος και τέτοιες ντεμέκ μαλακίες.Αλλά το παρακάτω δεν είναι καθόλου μαλακία και μου καρφώθηκε να το εξομολογηθώ,άρα θα προσπαθήσω να το κολλήσω με τα προηγούμενα έτσι ώστε να βγει ένα νόημα απ το έκτρωμα που γράφω απόψε.
 Έχω ένα σκύλο για του οποίου τη σκατοφάση νιώθω πολύ υπεύθυνος εγώ.Προχτές αποφάσισα να κάνω δυο τρία πραγματάκια για να του καλυτερέψω τη ζωή.Όχι τίποτα σπουδαίο.Ένα ξύλινο σπιτάκι και λίγη παρέα.Αποφάσισα να γίνω καλύτερος σαν ύπαρξη.Και να σέβομαι λίγο παραπάνω το πλανήτη που με φιλοξενεί αποφάσισα.Αφού την έχω τη ψυχή ρε γαμώτο,γιατί αντί να τη χαρίζω εκεί που πρέπει,να φθείρομαι και να σπαταλάω ενέργεια σε ανθρώπους;

 Επίσης,γιατί να μη το παίρνω απόφαση να τα κλάσω όλα και να πα να ζήσω πιο απλά και πιο αληθινά,κάπου χωρίς ίντερνετ,παντελόνια που θρέφουν τον εγωισμό και λοιπές εξαρτήσεις;Γιατί να μην έχω ένα μύριο ευρώ να το κάψω για να ξεκομπλάρω απ το χρήμα που ποτέ δε θα χω;Θα το κανες;Αρχίδια θα το κανες...Θα το κανα ρε γαμώτο.Όχι για τους άλλους,για μένα θα το κανα.Γι αυτό πιστεύω πως θα γινόταν πράξη.Γιατί έχει να κάνει ΜΕ ΜΕΝΑ.
 φφφφφφ...πρέπει να βγει κι ένα συμπέραζμα απ αυτό τον αχταρμά έτσι;Δε φταίω εγώ που δε μπορώ να γράψω κάτι πιο συγκεκριμένο.Δε φταίω...
 Νομίζω κάπως έτσι σκεφτόμουν και στα δεκαπέντε μου.Αλλά τότε ήταν αλλιώς.Φοβόσουν μη μείνεις στάσιμος.Τώρα φοβάσαι ότι τελικά έμεινες στάσιμος.Και τι άλλο φοβάσαι;
 Τα φώτα που ζβήνουν πάντα νωρίς
 Τη μοναξιά
 Την αποξένωση

 Το φευγιό ...


 Φοβάμαι κάπως μωρέ.

 Γι αυτό δε φεύγω.
 Έχω ανάγκη από μια κουβέντα μάλλον
 από ένα φιλί
 μιαν αγκαλιά 

 Γάμησέ μας...

 ΥΓ:Δώσε βάση πως χτυπιούνται στη σκηνή αυτοί που ξέρουν...

2 σχόλια:

  1. Άνθρωπος που αγαπάει τα ζώα όπως εσύ, σε άνθρωπο που ανοίγει το χέρι γονατιστός στο πεζοδρόμιο αποκλείεται να γυρισει την πλάτη και να πει "δεν κάνω τίποτα για σένα". Αυτό πιστευω εγώ. Για σένα και για όλα τα άστρα σαν εσένα.
    Και το πετσί σου θα βγάλεις να δώσεις, όχι μόνο τα ευρώ της τσέπης σου ή το φαΐ σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή